Termeni si conditii

Dreptul de returnare a marfii (dreptul de reziliere a contractului)

Garantam dreptul de a va retrage din contract si, prin urmare, returnarea bunurilor comandate, fara necesitatea de a specifica motivul acesteia. Contractul se poate rezilia în 30 zile de la data livrarii. Pentru încadrarea in termenul de 30 zile de reziliere a contractului, este suficientă depunerea declaratiei corespunzătoare impreuna cu produsul/produsele, inainte de expirarea lui, la adresa G.P.&Company S.A., Bdul Eroilor de la Tisa, nr. 30-40, Timisoara, judetul Timis. Obligațiile reciproce ale părților se vor rezilia imediat, nu mai târziu de 30 zile.

Produsele se vor expedia pe cheltuiala proprie, la adresa: Bdul Eroilor de la Tisa, nr. 30-40, Timisoara, judetul Timis. Cod postal 300562. Articolele oferite ca set, se vor returna in intregime si in conditiile specificate in instructiuni. Pentru a grabi procesul de returnare, clientul poate folosi documentul pregatit pentru returnare, atasat facturii. Bunurile returnate trebuie să fie intacte și să nu prezinte semne de purtare sau de uzura, dincolo de uzura necesară în limitele gestionarii obisnuite a bunului achizitionat (de exemplu acela care reiese din necesitatea de masurare sau alta inspectare a bunului). In caz de returnare a bunului deteriorat sau care poarta semne de uzură ce depasesc limitele gestionarii obisnuite, G.P.&Company S.A. poate percepe de la cumparator o compensatie care sa acopere costul deteriorarii sau uzurii bunului, valoarea acestei compensatii poate fi dedusa din pretul de vanzare care urmeaza a fi rambursat Cumparatorului si se poate ridica pana la 100% din valoarea produsului achizitionat.  In caz contrar, acesta este considerat ca fiind nul și neavenit.

Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru returnare si sa ne informati cu privire la realizarea returnarii produselor.

Va rugam să păstrati dovada de returnare pana la incheierea procesului de analizare a eventualei reclamatii, iar in cazul produselor returnate, pana la momentul rambursarii banilor. Costul de returnare va fi înapoiat in cazul in care produsul prezintă defectiuni, nu este cel comandat de dumneavoastra, nu corespunde cu descrierea si cu fotografia lui si a fost returnat de catre dumneavoastra prin intermediul Postei Romane. In cazul în care clientul a expediat articolul prin curier, costul de returnare nu va fi inapoiat. Costul de returnare este inapoiat in baza chitantei de la posta si numai după acceptarea returnarii.

In cazul în care G.P.&Company S.A. nu isi va realiza obligatiile privind livrarea tuturor produselor comandate in timp de 30 de zile, clientul are dreptul de a rezilia contractul cu efect imediat. Contravaloarea marfii returnate va fi restituita in 15 zile din momentul efectuarii returului, prin cont bancar (notati contul IBAN in spatiul corespunzator, pe documentul de restituire) sau prin mandat postal (adresa de expediere trebuie sa corespunda cu cea din buletinul dumneavoastra).  

Garantie

Firma noastra asigura garantia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (cu modificarile ulterioare) si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie a produsului, pentru fiecare produs in parte. Daca produsul nu corespunde, puteti solicita, fara plata, repararea sau inlocuirea produsului. Aceasta va avea loc in termen de 15 zile de la data la care ne-ați informat asupra defectului! Garantia se valideaza cu certificatul de garantie si cu factura din colet. Pentru fiecare cerere de garantie se întocmeste un proces verbal, care va contine informatii privind produsul, data de achizitionare a acestuia, reclamatia concreta cu care va adresati Serviciului de Relații cu Clientii. Pentru mai multe informatii, ne puteti contacta prin telefon la 004 (0) 755 01 28 96, sau prin posta la adresa G.P.&Company S.A., bdul. Eroilor de la Tisa, nr. 30-40, Timisoara, judetul Timis, cod postal 300562.

Daca reclamatia este justificata, G.P.&Company S.A. va plati costurile suportate pentru expedierea coletului obisnuit, doar dacă acesta este returnat prin intermediul Postei Romane.

Sugestii si reclamatii

Ne perfectionam si invatam continuu numai cu ajutorul dumneavoastra.
Pentru orice sugestii sau reclamatii, va rugam sa ne scrieti la adresa guban@guban.ro sau sa ne contactati la numarul de telefon afisat pe site.